Driftssikker kvalitets telefoni

Care Solutions har siden 2006 tilbudt telefoniløsninger til danske virksomheder, blandt andet til den krævende sundhedssektor. Vi har således mange års erfaring inden for telefoni og tilbyder professionelle kvalitetsløsninger til vores kunder.

Et er taletid og data til jeres telefoner - Care Solutions får kommunikationen internt i jeres virksomhed til at hænge sammen såvel som udad i kontakten med kunderne.

Vi kender til vigtigheden af sikker og stabil drift, samt overholdelse af GDPR.
Så du kan trygt overlade din telefoni og omstillingsløsning til os.

Brancher og behov

Alle har brug for en god velkomst når der ringes ind, suppleret med menuvalg, beskeder og tidsstyring.
Men herudover har virksomheder og brancher forskellige behov.
Modulopbygningen i Care Solutions platform giver virksomheden mulighed for en skræddersyet løsning.

En klinik i sundhedssektoren:

Har behov for en pæn, præcis velkomst når der ringes ind, suppleret med menuvalg, beskeder og tidsstyring.
Klinikken vægter desuden:
- automatisk udvalg af borger i journalsystem   info
- køfunktionalitet med dynamisk nedtrapning af kø når telefontiden rinder ud   info
- let omstilling af samtaler   info
- let aktivering af akutbeskeder   info
Ai generede beskeder = tekst til stemme   info
- effektiv intern chatkommunikation, lukket for omverdenen og GDPR-sikker   info
- fast supportperson   info
- stabile lave priser og derfor god økonomi

Et værksted:

Har behov for en pæn, præcis velkomst når der ringes ind, suppleret med menuvalg, beskeder og tidsstyring.
Værkstedet vægter desuden:
- integration mod brancheløsning og finanssystem.   info
- let betjent voicemail
- let omstilling af samtale   info
- fast supportperson   info
- stabile lave priser og derfor god økonomi

En efterskole

Har behov for en pæn, præcis velkomst når der ringes ind, suppleret med menuvalg, beskeder og tidsstyring.
Efterskolen vægter desuden:
- central let styring/administration af telefonien   info
- let angivelse af hvilken lærer som har vagten   info
- stort plus at lærerne kan anvende egne mobiltelefoner som en del af systemet og uden at deres private telefonnumre eksponeres   info
- fast supportperson   info
- stabile lave priser og derfor god økonomi

En tømmervirksomhed

Har behov for en pæn, præcis velkomst når der ringes ind, suppleret med menuvalg, beskeder og tidsstyring.
Virksomheden vægter desuden:
-integration mod brancheløsning   info
-at svendene kan anvende egne mobiltelefoner, som en del af systemet   info
- let anvendelig dagshistorik så ingen kunder lades ubetjent   info
- den lette kommunikation i interne chat   info
- fast supportperson.   info
- stabile lave priser og derfor god økonomi

En mellemstor produktionsvirksomhed

Har behov for en pæn, præcis velkomst når der ringes ind, suppleret med menuvalg, beskeder og tidsstyring.
Virksomheden vægter desuden:
- integration mod finans- og andre systemer   info
- Call-center og receptionistfunktionalitet
Let i anvendelse og let at implementere   info
- smidig og hurtig kommunikation via interne krypterede chat   info
- at medarbejderne kan anvende egne mobiltelefoner som en del af systemet og uden at deres private telefonnumre eksponeres   info
- fast supportperson   info
- stabile lave priser og derfor god økonomi

Omstillingsbordet

På Omstillingsbordet.dk laves den overordnede opsætning og styring af virksomhedens telefoni.
Omstillingsbordet.dk er webbaseret.
Simpel intuitiv brugergrænseflade.

Markedets bedste tidsstyring

Vores innovative tidsstyring dækker ethvert tænkeligt behov, og er samtidig let at sætte op og ændre. Faste gentagne ugeskemaer, og special skemaer når der er undtagelser (Ferie/Kursus/m.m.)

Avanceret kø håndtering

En eller flere medlemmer af hver kø. Webbaseret interface til hurtig til- og framelding i kø. Mulighed for at sætte loft over max. antal i kø og mulighed for dynamisk kø nedtrapning, hvor kapaciteten reduceres efterhånden som telefontiden rinder ud.

Beskeder

Opret beskeder. Indtal selv eller lad vores ai-bot oversætte din besked til tale. Ai-botten er meget vellydende og man vælger selv hvilken stemmetype. Ai-botten kan desuden automatisk oversætte til andre sprog og endog foreslå sproglige forbedringer!

Menuvalg

Giv dine kunder et valg. Kan sættes til at vælge specifikke telefoner, fælles køer, beskeder og meget mere.

Telefonbog

Fælles telefonbog for virksomheden, med hurtig søgning og mulighed for direkte opringning.

Historik / Statistik

Fuld historik over samtlige ind/udgående samtaler. Historik kan også gemmes i CSV format, til brug i et regneark. Statistik vist i år / måned / uge / dag og time basis.

Bruger administration

Opsætning og adgangsstyrring af alle brugerne og telefoner.

Finans

Oversigt abonnementer, løbende forbrug og fakturaer. Her kan også gøres tilmeldning til betalingsservice.

Grundopsætning

Opsæt din velkomst og lukket besked, valg af AI-stemmer og andre basale indstillinger.

2-Factor adgang

Direkte adgang fra CSTele, eller fra browser med mulighed for 2-Faktor sikkerhed.

CS Tele

Windows skrivebordsapp - din daglige hjælper - fyldt med nyttige moduler.

Din egen samtale oversigt

Liste der viser din nuværende samtale + kø. Viser telefonnummer, evt Id (f.eks CPR / konto), navn samt vente/taletid.

Integration til eksterne programmer

Bruger enten telefonnummeret eller et nummer dine kunder kan indtaste (CPR / Konto / m.m.) Når du tager en samtale, åbner dit salgs-, finans- eller crm-system på kundens side.

Ring ud fra eksterne programmer

Marker et telefonnummer og ring op direkte (virker fra eksterne programmer, dokumenter, www, m.m.)

Direkte adgang til Omstillingsbordet.dk

Åbne omstillingsbordet.dk direkte fra CS Tele uden besvær med CS Teles indbygget 2-Faktor sikkerhed.

Telefon & kø oversigt

Et lille skrivebordsmodul, der viser alle firmaets telefoner, køer og deres status. Hvem der taler, hvor mange der venter og hvor længe.

Intern chat

Krypteret intern chat modul - lynhurtige beskeder til og fra dine kollegaer.

Fjernsupport

Indbygget fjernsupport, så vi let kan afhjælpe måtte der være problemer såvel som vi kan vise optimale måder at bruge telefonien.

CS Mobil App

Telefon og chat app til Android og IOS.
Obs kræver ikke CS mobil abonnement, men kan også bruges på privat mobil!

Intern chat

Krypteret intern chat modul til lynhurtige beskeder til og fra dine kollegaer.

Kø deltagelse

Se og deltage i fælles køer, samt tage opkald på lige fod med IP telefonerne.

Vis hovednummer

Vis firmaets hovednummer, når du ringer ud. Også når du bruger din private mobil.

Historik

Se dagens samtaler og status.

Hvad siger brugerne

  • Da vi skiftede journalsystem valgte vi at beholde Care Solutions som vores telefonudbyder. Vi så ingen grund til at skifte noget ud, vi allerede var yderst tilfredse med. Overgangen er gået rigtig fint med perfekt integration, og med den billige pris, den nære support, og den store funktionalitet i Omstillingsbordet (telefonsvarer og tidsstyring) er vi fortsat glade og tilfredse kunder.

    Læge Anders Vangkilde, Lægerne Herlev Midtby
  • Care Solutions IP-telefoni har i mange år udgjort en hjørnesten i driften af min lægepraksis. Pålideligt og trofast har systemet håndteret de indkomne samtaler og fordelt dem mellem personalet eller personalet har enkelt viderestillet samtaler til hinanden. Til stor hjælp har frk. Care, som vi kalder systemet, fundet patienten frem og i samme øjeblik samtalen går igennem, taler vi via headset med patienten og har hænderne frie til at ekspedere patientens ønsker via tastaturet. Megen tid er sparet. Tidsstyringsmodulet er enkelt at tilgå, således at man kan skræddersy systemet til ens behov, hvad enten det drejer sig om at åbne eller lukke telefoner, henvise til et akutnummer eller til ekstern afløser. At indtale en ny besked er også såre enkelt. Supporten er hurtig, venlig og effektiv. Alt i alt kan Care Solutions, som vistnok hører til i den billige ende, varmt anbefales.

    Læge Niels Caning, Stokkemarke

Professionel løsning i høj kvalitet til en fair pris !

Det er simplet - vi har én pakke, som så til gengæld inkluderer alle faciliteter.
Et offentligt telefonnummer, Omstillingsbordet.dk (webbaseret) samt skrivebordsappen CS Tele og mobilappen CS Mobil. Alt dette for kun

kr. 300,- / md

Hertil kommer tilkoblede telefoner/brugere samt forbrug. Priser eksklusiv moms.

Kontakt os

Telefoner og brugere

Der kan tilkobles IP - og mobiltelefoner. Mobil telefoner dels fra CS, men også fra andre teleselskaber!
Brugere har adgang til Omstillingsbordet.dk og Apps: CS Tele (PC) og CS Mobil App.

IP Bordtelefon / Softphone inkl. bruger

kr. 75 / md

CS Mobil m/ CS Mobil App inkl. bruger

kr. 100 / md (fri intern samtale)

CS Mobil App - men mobilabb. i andet selskab

kr. 30 / md

Bruger uden telefon

kr. 30 / md

Opkalds- og samtale-takster

Sekundafregnet = billigst for dig

Samtale internt (IP og mobil)

gratis

Samtale til fastnet (IP og mobil)

10 øre/min

Samtale til mobil (IP og mobil)

54 øre/min

Opkaldsafgift (ved besvaret)

20 øre/stk.

Tillæg for samtaler via CS Mobil App på 3. parts mobil

20 øre/min

Øvrige takster

Oprettelse af sim-kort/sipkonto

kr. 99 / stk

Ekstra 8 cifret telefonnummer (direkt nummer)

kr. 9 / md

Ekstra 8 cifret telefonnummer (med egen tidsstyring)

kr. 99 / md

Konfiguration af telefon(er)

efter aftale

Integration mod 3. parts programmel (finans, CRM, brancheløsning osv)

efter aftale

Få vores nyheder direkte i din mail

Nyhedsbrev

Kontakt os

Tøv ikke med at kontakte os for yderligere oplysninger -
enten på 8832 1600 - eller via nedestående formular.